niedziela, 17 sierpnia 2014

2. Dziecko YT

Cześć!

Jestem dzieckiem YouTube'a. Serio. Spędzam tam baardzo dużo czasu, subskrybuję ok. 100 kanałów i staram się oglądać wszystkie nowe filmiki. Najlepsze jest to, że sama nie jestem vlogerką i w najbliższym czasie nie zamierzam nią zostać. Owszem, kiedyś coś tam próbowałam robić, ale szybko się nudziłam i niechęciłam.
Po co to piszę? Chciałabym pokazać Wam moje ulubione kanały na YT, trochę o nich opowiedzieć i oczywiście zachęcić Was do oglądania :) Będę to robiła w odcinkach, bo gdybym chciała opowiedzieć o wszystkich kanałach w jednym poście, to byłby bardzo długi.

Więc dziś pokażę wam 10 najlepszych polskich vlogerek urodowych. Te zagraniczne również kiedyś Wam zaprezentuję :)
 ZAPRASZAM!


10. 
SSARUSKA



Nie wiem dlaczego akurat ona jest jedną z moich ulubienic :) Może dlatego, że jest bardzo ciepłą, profesjonalną osobą, która bardzo szanuje swoich widzów? Sara na co dzień mieszka w USA, czego jej bardzo zazdroszczę. Często pokazuje jak jej się żyje w Ameryce,  interesuje mnie  ten temat, ponieważ bardzo podobało mi się w USA, kiedy byłam tam 3 lata temu :)
Polecam


9. 


BERRY MALINOWSKA


To jedna z pierwszych youtuberek, której filmiki zaczęłam regularnie oglądać. Dominika zaczęła nagrywać, gdy miała 13 lat, teraz ma 17. Bardzo się przez ten czas zmieniła, wydoroślała, stała się skromniejsza i delikatniejsza. Teraz jest bardzo piękną i profesjonalną osobą, którą zawsze z wielką chęcią oglądam na ekranie swojego komputera. 




8.


ANIOŁ NA RESORACH



Przedstawiam Wam Bogusię, czyli Aniołka, jak często nazywają ją widzowie. To zawsze uśmiechnięta dziewczyna, która zmaga się niestety z niepełnosprawnością. Z pokorą przyjmuje swoją chorobę, za co bardzo ją cenię. Bogusia jest bardzo rzeczowa i stara się, aby jej filmiki jak najwięcej pomogły widzom. Czasem trwają nawet 15 minut!




7.



WERONIKA ZAŁAZIŃSKA


Najpiękniejsza dziewczyna na polskim youtubie. Jej filmiki są...inne. Weronika bardzo profesjonalnie montuje swoje videa. Z kilkuminutowego filmiku potrafi stworzyć dzieło sztuki. Naprawdę lubię ją oglądać, nie wiem czemu, ale to mnie odpręża i odstresowuje. 





6.

ALEX MANDOSTYLE



Moja rówieśniczka, 15-letnia Ola jest moim zdaniem wzorem do naśladowania. Ujęła mnie swoją szczerością i naturalnością. Pokazuje, że można pogodzić swoje obowiązki z nagrywaniem filmików, jest bardzo zorganizowana.. Zdobyła moje serce jeszcze na początku swojej przygody z YT filmikem Back to School. Dzięki niej zorganizowałam swoje biurko i poznałam nowe sposoby na naukę.
Polecam!



5.

ZMIANOHOLICZKA



Oto osoba, która potrafi porządnie się rozgadać! Filmiki Magdy trwają przeciętnie 15 minut, ale w żaden sposób nie nudzą. To bardzo otwarta osoba, której mówienie do kamery sprawia widoczną przyjemność.  Styl Magdy jest bardzo dziewczęcy i elegancki. Dużo osób się na niej wzoruje i stara się być taka, jak ona.




4.

LOVEANDGREATSHOES


Kasia i Justyna to bardzo piękne kobiety, które wiedzą, czego chcą. Kocham haule zakupowe i ulubieńców miesiąca w ich wykonaniu. Dziewczyny bardzo często wybuchają śmiechem i zarażają radością. Bardzo często łapię się na tym, że bezwiednie uśmiecham się oglądając ich filmy. Videa są w doskonałej jakości, co tylko pogłębia przyjemność płynącą z oglądania ich. 





3.


STYLIZACJE2



Na 3 miejscu podium jest Karolina ze stylizacji2. Oferuje bardzo dużą różnorodność filmików, można u niej znaleźć dosłownie wszystko. Dużo mi pomogła swoim filmem o walce z nieśmiałością. Po obejrzeniu go stałam się odrobinę odważniejsza. Był to dla mnie wielki krok, za który jestem Karolinie bardzo wdzięczna.
 Polecam!




2.
REDLIPSTICKMONSTER



Kanał typowo makijażowy. Ewa to kolejna osoba, która bardzo często poprawia mi humor. Jej zaraźliwa wesołość i radość życia udziela się już 190 000 widzom! Oglądam ten kanał nie dla porad makijażowo -piercingowych, tylko dla samej Ewy!



1.

LITTLEMOONSTER96 <3


To jest właśnie miejsce 1. <3 Angelika jest moją ulubioną vlogerką. Pokazuje, że marzenia się spełniają, tylko trzeba bardzo chcieć. Angelika odwiedziła koncerty m.in. Miley Cyrus, Seleny Gomez czy One Direction. Są oni jej idolami, a ona sama marzyła o zobaczeniu ich na żywo. Spełniła swoje marzenia i dała mi nadzieję, że moje też się kiedyś spełnią. 




Tak, to były moje ulubione polskie vlogerki urodowe. Pewnie znacie większość z nich, ale chyba nie zaszkodziło trochę o  nich poczytać? Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was za bardzo i że zostaniecie ze mną na dłużej. Gorąco zachęcam do obserwowania mojego bloga.
Do zobaczenia!


M.






11 komentarzy:

  1. ze wszystkich vlogerek znam tylko weronikę załazinską, karolinę ze stylizacji i red lipstick monster. w sumie nie dziwię się, że przesiadujesz tak na yt w telewizji nic nie ma :)
    differentdiamond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja najbardziej lubię Sarę i Ewę :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie te vlogerki oglądam uwielbiam :)

    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie :)
    http://karolina-bieniasz.blogspot.com/2014/08/konkurs-fotograficzny-i-plastyczny.html

    OdpowiedzUsuń
  4. ja należę do tej grupy ludzi, którzy wolą zaglądać na blogi i czytać tekst, oglądać zdjęcia niż oglądać vlogi. nie wiem dlaczego tak jest, często szybko mnie nudzi słuchanie jak inni opowiadają o swoim życiu. sama czasem tylko opublikuje swój filmik ale jest to jedynie kilka kadrów np. filmiki ze zdjęć do posta i do tego muzyka w tle :)
    w jakim mieście byłaś w us? niedługo będzie miesiąc jak tutaj mieszkam!

    pozdrawiam,
    www.AneciaBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Też jestem dzieckiem yt , chociaż nie prowadzę vloga .
    Obs?
    macchiatooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też jestem dzieckiem youtube'a, ale zdecydowanie nie polskiego. Polscy vlogerzy/youtuberzy jakoś mnie nie przekonują (oczywiście oprócz RedLipstickMonster i chłopaków gamerów!). Wolę zagraniczne filmiki, m.in. Tylera Oakleya czy Zoelli. Polecam ;)

    boomeow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog! :)
    http://kasicowaphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. 39 years old Speech Pathologist Eleen Norquay, hailing from Beamsville enjoys watching movies like My Gun is Quick and Embroidery. Took a trip to Madara Rider and drives a Ferrari 400 Superamerica. moje wyjasnienie

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz ma dla mnie duże znaczenie i bardzo motywuje! <3
Weryfikacja obrazkowa wyłączona <3